Monday, April 3, 2017

ESPAÑOL


Los meses

Enero-հունվար
Ferbero-փետրար
Marzo-մարտ
Abril-ապրիլ
Mayo-մարտ
Junio-հունիս
Julio-հուլիս
Agosto-օգոստոս
Septiebre-սեպտեմբեր
Octubre-հոկտեմբեր
Noviembre-նոյեմբեր
Dicimebre-դեկտեմբեր


Los colores-գույներ
osculo-մուգ
claro-բաց
Negro-սև
blanco-սպիտակ
marron-դարչնագույն
amarillo-դեղին
rojo-կարմիր
rosado-վարդագույն
azul-կապույտ
verde-կանաչ
violet-մանուշակագույն
naranja-նարնջագույն
dorado-ոսկեգուն

                                 

               La descripción fisica-ֆիզիկական նկարագրություն

Delgado-նիհար
gordo-գեր
baja-կարճահասակ
alto-բարձրահասակ
feo-տգեղ
guapo-գեղեցիկ

el pelo-մազ
rizado-գանգուր
liso-ուղիղ
corto-կարճ
largo-երկար
calvo-ճաղատ
morena-թխահեր
rubio-շիկահեր
castano-դարչնագույն
trenzas-հյուսք

gafas-ակնոց
barba-մորուք
bigote-բեղ

personalidad-անհատականություն
alegre-կենսուրախ
triste-տխուր
inteligente-խելացի
simpatico/a-համակրելի
antipatico/a-անհամակրելի
divertido/a-զվարճալի
aburrido/a-ձանձրալի
serio/a-լուրջ
optimista-լավատես
pesimista-վատատես

canoso-ալեհեր
generoso-մեծահոգի
bastante-բավականին

Los amigos de Juan

Pedro-Ողջույն,իմ անունը Պեդրո է:Ես միջին բարձրության եմ,մի քիչ էլ գեր և ունեմ կարճ,գանգուր մազեր:Ես գեղեցիկ եմ ,բայց անհամբեր:

Pepa-Ողջյուն, ես Պեպան եմ:Իսպանուհի եմ:Աշխատում եմ Խուանի հետ:Միջին բարձրության եմ,նիհար և շեկ եմ:Ունեմ կարճ և գանգուր մազեր:Ես մարդամոտ և զվարճալի եմ:

Paco-Ողջյուն,ես Պակոն եմ:Ես Արգենտինացի եմ:Միջին բարձրության եմ,նիհար և թխահեր:Ունեմ կարճ և ուղիղ մազեր:Կրում եմ ակնոցներ:Ես վատատես և փակ եմ:

Antonio-Ողջյուն,իմ անունը Անտոնյո է:Մեքսիկացի եմ:Բարձրահասակ եմ,նիհար և ունեմ կարճ ու ալեհեր մաեր:Կրում եմ բեղեր և ակնոցներ:Իմ ընկերներն ասում են,որ ես մարդամոտ և մեծահոգի եմ :
Manuela-Ողջյուն,ես Մանուելան եմ:Ես Պակոի կինն եմ:Բարձրահասակ եմ,նիհար և շիկահեր:Իմ մազերը կարճ են և ուղիղ:Ես զվարճալի եմ և շատախոս:

Charo-Ողջյուն,ես Չառոն եմ:Ես Պեդրոի ընկերն եմ:Միջին բարձրության եմ,գեր և կաշտանագույն մազերով:Ունեմ երկար և ուղիղ մազեր:Լուրջ և անկեցծ մարդ եմ:Մի քիչ էլ հպարտ:

Javier-Ողջյուն,ես Խավիերն եմ:Միջին բարձրության եմ,նիհար,թխահեր և ունեմ կարճ ու ուղիղ մազեր:Ես մարդամոտ,զրուցասեր և …… եմ:Ես մի քիչ ծույլ եմ:
Amarillo es el oro,
Blanca es la plata,
Negros son los ojos
Que a mí me matan.
................................
Ոսին դեղին է

Արծաթը սպիտակ

Սև են աչքերը նրա,

Որ սպանել են ինձ
................................
A tu cara le llaman Sierra Morena,
y a tus ojos, ladrones que andan por ella.
Tus ojos son ladrones que roban y hurtan;
tus pestañas, el monte donde se ocultan.
Tienes unos ojos negros retrecheros y ladroneS
Que salen a los caminos a robar corazones.
...........................................

Քո դեմքի անունը Սիեռա Մորենա է
Եվ քո աչքերը գող թափառաշրջիկներ են
Քո աչքերը գողեր են,որոնք թալանում ու գողանում են
Քո թարթիչները սարեր են որտեղ,նրանք թաքնված են
Դու ունես սև աչքեր`խորամանկ ու գող
Նրանք ելնում են ճամփա,որ գողանան սրտեր


No comments:

Post a Comment